Kızlar dün kahve akıntım oldu ve bugün kırmızıya döndü. Tabi ben panikledim. 2 düşük geçmişim var. Acil doktora gittik. Doktor vajinal değil normal ultrasonla baktı. Kesede sorun yok dedi. Belki yerleşmeden olabilir dedi. Normal kullandığım ilaçlara devam ediyorum. 5 haftalık hamileyim. Yaşayan var mı? Anlatırsa ayrıntılı sevinirim.