Hamileliğimde hemoroid oluştu dayanamıyorum acısına. 37. Haftadayım normalde küçüktü yine acı oluyordu bazen ama yap sürüp içine itebiliyordum. Bugün biraz daha büyümüş ve ağrı yapıyor meme. İçine itemiyorum. Normal doğumdan korkuyorum bu illet yüzünden. Doktor çatın çok müsait bence bi sorun olmaz dedi ama ben geçmemesinden korkuyorum. Ne yapmalıyım nasıl geçer doğum çok kötü yapar mı? Bebeğim de biraz önde gidiyor gelişimi 36+5 de 3.360tı kilosu. 39 a kadar bekleriz normal doğum için dedi olmazsa sezeryan yapacak ama ben en çok hemoroidin geçmemesinden ya da artmasından korkuyorum 😒