Zaman gerçekten çok çabuk geçiyor. Dört gözle beklediğimiz Ocak ayı geldi çattı. Doğum 27 Ocak gibi planlanıyor ama bakalım bebeğimiz ne zaman gelecek. Ben biraz ağırlaştım gibi hafif bel ağrılarım ve akıntılarım arttı. Onun dışında alt kısımda arada hafif ağrı hissediyorum. Sizde ne gibi belirtiler var doğuma dair? Dönüşlerini tamamladı mı minikler?