Tgckrds direk 0.3 alıyorum benimde nisanda doğum nasipse. 4 tane 5li olacak, iki tulum alacağım. Bi tanede isimli 10lu hastane cıkısı diye planlıyorum. Cokta abartmak istemiyorum suan çünkü bebeğin doğum kilosuda çok etkili oluyor yeğenime hastane çıkışını 3,6 ay yaptırdım anca oldu 3,600 gibi doğdu. Kalıpta fark ediyor , 3 kilo üstüyse yenidoğan hiç almaya gerek yok bence