ilk hamileliğimde bebeğin suyu azalmıştı ama hiç bir zaman bitmedi tam olarak. zaten son aylarda su azalması normal ve bebeğin bacak arasında bile kalsa yeterli diyorlar.ben çok stres yaptım hatta gereksiz yere meyve suları içtim kilo aldım son ay 8 kilo 🙄sonunda 40+3 normal doğum yaptım .hiç bir sıkıntı yaşamadık ben ve bebeğim sağlıklıyız çok şükür .sık sık kontrolde fayda var tabiki ama stres yapmayın