Benim 26+0'da gittiğimde 837 gr idi. Doktor ne zayıf ne kilolu bir bebek, normal her şey demişti. Ama boy ve kilo genetik tabii şeker ya da başka sağlık problemleri nedeniyle çok olmazsa. Belki siz benden uzun ya da kilolusunuzdur ya da babası öyledir. Her gebelik kendi şartları altında değerlendiriliyor