Aybuke1 Kızlar 37+0 olduk bugün ve benim aşırı derecede kasık ağrım var sizler ne durumdasınız? Normal mi bu kasık ağrısı?
Mommy2b Aybuke1 bilmiyorum ben de 37’deyim benim karnıma ara sıra ağrı giriyor yazayım da üstte kalsın birileri cevaplasın
ExpatMom Aybuke1 Benim de kasiklarim agriyor ama adet sancisi gibi degil sanki ordaki kaslar agriyor, ozellikle saga sola donerken yatakta. Sizinki nasil bir agri acaba?
Svmcan Aybuke1 bende 37+1 deyim bugün bazen hiç ağrı yok bazen adet ağrısı gibi ağrıyor. Arada kasıklarım ağrıyor yani sanırım düzenli ağrılar gelene kadar bunlar normal.
Aybuke1 Ceylanaydemir normalde benimde aynı bel ve kasık ağrıyor ama bugünkü baya bir şiddetli korktum bende
tugce_25 Aybuke1 her ağri kendi çapında şiddetli mesela belim ağriyo sol tarafima vuruyor ağri kolumu hissetliyorum
Ceylanaydemir Aybuke1 Devamlı aralıklarla değilse yalancı sancıdır canım yapacak bişeyimiz yok 🤷♀️ Normalmiş bu ağrılar
Busraslan94 37+2 yım hiçbir yerim agrimiyor 😂 iyi mi kötü mü acaba bebek aşağı indiği için mi ağrıyor.oyleyse dogumunuz yakın demektir belki de 🤗
Aybuke1 Busraslan94 bebek dönmüş zaten baş aşağı da ben sezeryan olacağım 11 ocak için gün aldım inşallah öncesinde gelmeye çalışmaz 🙈😀
Busraslan94 Aybuke1 benimki de baş aşağı pozisyonda doktorum suyun az diyip sezeryan yapmak istiyor.8inde gel dedi.baska doktor suyun iyi bekleyebilirsin dedi ben de normal doğum denemek istiyorum.karisik durumdayım
Aybuke1 Busraslan94 anladım canım bana suyun normal dedi sen hangi doğumu istiyorsan onu dene ama suyun gerçekten az sa riske atma sırf normal doğum olsun diye sen evladını herkesden çok düşünürsün zaten akıl vermiş gibi algılama beni de 🥰
Busraslan94 Aybuke1 evet haklısın işte ama bu doktorların sezeryana yönlendirme huylarından 😭 Baska doktor da suyu iyi diyince. Hayırlısı olsun