KaanErkan-mom Glakky1 37+5 daha çatı muayenesi olmadım ama Normal doğum istiyorum inşallah 🌸 oğlum biraz iri 4 kilo üzeri doğabilir dedi doktorumuz. Ama ben biraz kesiyle de olsa normal çok istiyorum 🤷🏻♀️
Cemrreedemirci 31 haftalıkken gittim, 3700ün altında doğacağını sanmıyorum dedi doktorum. Gönlüm zaten sezeryandan yanaydı bakalım 34.haftada daha ciddi konuşurum
Glakky1 Cemrreedemirci bende o haftada girtiigmde baya iyiydi bana da büyük ihtimal sezeryan olursun. Demişti ama zaten ben sezeryan istiuorum