Ela3466 Arkadaşlar 14+4 günlük hamileyim ve çok şiş kabızlık durumu yaşıyorum bunun için ne önerirsiniz ve bebeğime bi zarar vermez dimi?
Tugce7798 Ela3466 Sabah ac karnina kuru kayısı ye a101 de satiliyor 3 tane yw uzerine 1 bardak su ic bana cok iyi geldi
Es_in Ela3466 benim doktorum şekersiz %100 fıstık ezmesi önerdi, her gün 1 tatlı kaşığı kadar bana cok iyi geldi, hem sağlıklı yağ hem de bol protein içeriyor, tavsiye ederim🙏🏻
crescent_ Ela3466 ben de hamileliğimin başında ve sonunda çok çektim kabızlıktan. bu hamileliğimde 1 gece önceden kuru incirleri zeytinyağına koyup sabah çıkarıp yedim. 2-3 adet mis gibi wc ye çıkarttı. benim çözümüm bu oldu, bir deneyin belki faydasını görürsünüz
Snnrk Ah aynı sorun bendede vardı. Şu bir kaç gündür daha iyiyim. Sağlık ocağına tahlil yaptırmaya gittiğimde magnezyum önerdi doktor. Sende bir danış istersen doktoruna, aklında bulunsun. Onun dışında bana fındık yemek iyi geldi.
Ela3466 Es_in bende alıyım o zaman ya proteinli ise gerçekten çok zorlanıyorum korkuyorum bebeğim için bide doymuyorum ekmek yemeyince oda karı olunca böyle oluyo çok teşekkür ederim