Merhabalar, normalde 37+4günlüğüm ama bebeğimin gelişimi önde ve 39 haftalık gözüküyor. Kilosuda 3453gram. Doktorum catı muanesi yaptı. Normal doğum gözüktügünü 2cm açıklıgımın oldugunu söyledi ve Yaptıktan 3 saat sonra lekelenme oldu. Sanırım nişan dedikleri olsa gerek.ilk gebeliğim pek bilmiyorum koyu kahverengi akıntı şeklinde çamaşırımı kirletilmiş. Ara ara sancılar girdi bende 2 saat kadar yürüdüm belki daha fazla acılma sağlar diye. Sizce tahmini bebeğim ne zaman gelir, artık çok zorlanıyorum