Eczmery123 Selinaymurat bana pek güzel gelmedi hamilelik. Bulantılar ağrılar filan. Çabucak hamilelik(sağlıkla) bitse de yavruma kavuşsam diye gün sayıyorum. Güzellik hamileliğim bitince bebeğimle gelecek inşallah 🥰👧
Selinaymurat Eczmery123 yani aslında tabiki evladımızı kucağımıza aldığımızda inşallah daha mutlu olucaz bende çok kusma bulantı herşey geçiriyorum hala da ama yinede onu hissetmek ve tekmeleri benim için güzellikleri bunlar