Serdar4125 Dün doktor gittim 14gumun de kan testi di yaptırdık ama maalesef oldi yani hamile değilim ama doktor şey dedi adet gününü bekle dedi geç döllenme olmuş olabilir dedi sizce ama karnım ağrıyor belim felen yarıyor
-sevgikelebegi12 Serdar4125 aşılamayla hamile kalmışım ama dış gebelik yada kimyasalmış 😞 Pazartesi öğrenicem kesin