Snnrk Kızlar gebelik nasıl geçiyor? Ben 8+3teyim. Sürekli tansiyonum düşük,bitkin,yorgun,uykulu. Hiç bir şey yapamıyorum. 😕
Bsmlh Snnrk ilk üç ay bu sekılde gidiyor canım 10/11 gibi biraz toparlarsın 12 den snr yavaş yavaş kalkar ama degerlerıne baktırmayı ihmal etme vitamın kan hepsine
Snnrk Ne zaman geçti sizin ki peki? Doktor 3 aydan sonra toparlarsın diyor. İlk hamileliğim tecrübesizim, hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor.
Snnrk Aynen bende hiç istifra etmedim ama bazı yemekleri düşününce çıkaracakmışım gibi hissediyorum sadece🤦🏽♀️