Ben 21’de minik minik hissetmeye başladım. Şimdide öyle tüm gün hissetmiyorum. Merak etmeyin doktorunuz her şey yolunda diyorsa hareketlere çok takılmayın. Benimde ilk hamileliğim insan korkuyor sizi anlıyorum. Ama her hamilelik kendine özelmiş. Sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi inşallah. Doktorum 28’den sonra hissedersin şuan küçük demişti geçen hafta sorduğumda 1 kiloyu geçtiğinde dedi. Şuan 26 biraz daha iyi hissediyorum. Bazı günlerde çok sakin🙏😊