tgbktszdmr Gebeliğimin ilk aylarında yaşadığım bel ağrısı 27. Hafta ile birlikte tekrar geldi. Çok ağrıyor hayat kalitemi etkiliyor. Benimle aynı durumda olup çözüm bulan oldu mu acaba caanımm anneler ?