Mery94 hamile kaldığım ay sadece kasık ağrım oldu adet olcam sandm test yapmadm adet olcam günü bi gün gecti hemen test aldm pozitif cıktı 4yasında simdi kızım. 2.gebelimdede bence kimyasal yasadım ilk spirali çıkarttım o hafta yumurtlama haftamdı hamile kalamazsn dedi için doktorum korunmadık ama adetm 4gün gecikti ve ben yıllardır gecikme yasamıyırum test yaptm negatf cıktı ertesi gün adet oldm zaten ama erken gebelik filan testi yapsam kesm cıkabilirdi. Öbür ay hamile kaldım.