rabia_12 Hanımlar çok yeni hamileyim kesemiz göründü ama korkularım ve endişelerim var sağlıklı bir bebeğim olur mu ya sağlıksız olursa bunlar tek bende mi var yoksa sizde düşünüyor musunuz bunları
prenses_annesii2603 rabia_12 hamilelik psikolojisi canım o düşünceler hep oluyor sen içini rahat tut Allahin izniyle sağlıklı bi bebişin olur
Melisa_eker rabia_12 Allahım sağlıklı bebeklerimizi elimize almayo nasip eylesin inşallah.Ben de de oluyor ama muayeneye gidince rahatlıyorum.
Safisss rabia_12 bu kaygılar hiç bitmiyor canım ,13 haftalık oldum hâlâ korkuyorum.. her hafta yenisi ekleniyor. Oldukça olumsuz şeyler okumamaya çalışıyrm , sende öyle yap. Birde duani et , Rabbine bırak Allah izniyle hiç bişey olmaz inşaallah 🤲🏻
KaanErkan-mom rabia_12 Her şey Allah’tan canım. Eğer bir imtihandan geçeceksen zaten geçersin kaçışı olmaz. Ama her zaman güzel düşün için ferah olsun ve Dua et . Yapacak başka bir şeyimiz yok
1mervetezer Ben de böyleydim😀 keseyi gördük bebeği görmeyi bekledim sonra kalp atışını bekledim her an acaba bir şey olur mu iyi mi diye düşünerek kendimi yedim 😀hareketlerini düzenli olarak hissetmeye başlayana kadar saçma sapan bahanelerle doktora gittim hep 😂şimdi 30.haftadayız içini ferah tut 🥰
Angels-35 1mervetezer bu ben 🙈 bende hareketlerini hissedene kadar hep böyleydim bi şekilde kendimi hastanede buluyordum iyi olduğunu görünce bir kaç gün rahat geçiyordu şimdi 26 haftalık olduk hareketlerini çok net hissediyorum artık ayda 1 kere gidiyorum doktora
Pelinbyrktrlr rabia_12 ohooo olmaz mı 6+3 üm keseyi görene kadar acaba kesesi oluşucak mı diye korktum çok şükür keseyi 4+6 da gördük şimdi dr kalp atışı duyamazsak diye korkuyorum 😃