esraizmirli MaysaBade ben ümraniye santral Erbil Beyde yaptırdım imkanın varsa oraya gitmeye başka doktor aramana hiç gerek yok canım aşırı derecede memnun kaldım fiyatıda 280 tl çoğu yere göre uygun birde çok ilgili bir doktor
Betus344 MaysaBade Pendıkde Dr halil mesut tabsıye ederim diğer yerlere göre fiyatıda iyi ben çok memnun kaldım
MaysaBade esraizmirli teşekkür ederim aklımda olsun arabamız yok Ümraniye biraz ters. Kalıyor ama hiç bulamazsam tercih edeceğim 🌸
gulsah9534 Pendik’te Dr. Halil Mesut’ta yaptırmıştım, oldukça memnun kaldım tavsiye ederim. Forum’da yorumlarını okuyup gitmiştim bende
Busra08 MaysaBade 500 tl vermiştim .aynen öyle normal muayene içinde oraya gidiyorum memnunum canım doktorum çok iyi.