Ozge2805 oooohoooo 3 yılı gectı evleneli 8 aylık evlı iken ilk denemede tek yumurta ikizi kaldım ve 18 haftalıkken sonlandırmak zorunda kaldım bır yıl korundum sonra bır yıldır korunmuyordum hazıran ayında gebe kaldım kalp atısını alamadık kurtaj oldum ıkı adet sonrası doktora gıttım yumurtalıkların tembelleşmiş bi an önce gebe kalman lazım dedı eşimden test istedi eşimin sperm sayısı dusuk cıktı daha beklıyorum sabırla