Evet arkadaşlar💕
Ben de burda Doğum hikayemi yazacakmışım resmen şaşkınlık içerisindeyim 💕
Taze taze Doğumumu anlatmak istemedim 😊çünkü duygular hepsi talan olunca kimseyi bunaltmak istemedim 😊
Perşembe gecesi sabaha kadar uyuyamadım döndüm durdum gece yine forumda takıldık uyuyamadım, en son saatin 7 olduğunu görünce eşimi uyandırdım işe gitmesi için. Wc ye giderken bacaklarımdan su sızdığını gördüm ama ne nişan ne sancım yoktu. Ve gelen su çok azdı. Sonra biraz yürüdüm odada yine bi su daha geldi bi damla kan geldi. Ne olduğuna anlam veremedim çünkü nişan değil kan gibi değil su desem çok az akıyor. Neyse diyip yatağıma geçtim yattım tekrardan su sızdı...
ertesi gün kontrolüm vardı Cuma günü böyle olunca doktorumu aradım. Doktorum da gel bakalım kontrolü de yaparız için rahatlar dedi. Evden çıkarken sadece telefonu aldım dolmuşa bindik güle eğlene eşimle hastaneye gittik😂 çünkü herşey çok normaldi 36+3 te idim sancım yok Doğum yok beraber keyfini çıkartarak foto çekilerek dolmuşa binip gittik 😂😂 hastaneye geldik muayene oldum saat 9 da ve doktorum suyun iyi su boşalmadı belki sızmıştır dedi yüksek ihtimal nişanın geldi artık Doğum bi hafta içinde olur ama alttan muayene Edelim dedi😊 ben de ilkkez alttan muayene olmanın vereceği utangaçlık tabi 😂😂 zor bela çıktım o Çatala😂 muayene oldum ve şok doktor 4 cm açığın var Hanife Doğum başlamış dedi😳 ben de nasıl başladı ama benim sancım Yok bebeğim de kıpır kıpır dedim eve gitmek istiyorum sanclılarım gelirse gelirim diyince doktorum kızdı 4 cm açıklığınla gönderemem en azından nst’ye gir bi daha kontrol edeceğim dedi😋 nst ye girdim ve saat 10 oldu😊 doktorum kontrole geldi 5 cm oldun nst’ deki sancı Doğum sancısı dedi fakat problem şu benim sancım yok😊
Doktor yatışımı yaptı ve eşime valizimi al dedim fakat hala daha aklımda eve gitmek var doktorum söz verdi Suni vermeyecek böyle devam ederse beni ebe gönderecek 😊 fakat saat 10 dan sonra hafif hafif artık sancılar vurmaya başladı ben de telefon ile ailemdekilere haber vermeye başladım saat 12 oldu ebe muayene etti (ki ebeler konusunda başlık açıp tüm kinimi kusacağım) ve aşırı baskı uyguladı neyse artık sancılarım sıklaştı problem şu suyum hala gelmemişti😊 neyse derken biraz daha artan sancı ile odamda yürüyorum sürekli tuvalete gidiyorum duşa girdim saat 14:00 oldu ve doktorum 8 cm açıklığım olduğu için suyunu patlatmam gerek dedi🙏🏻 Suyun patlayacak sandım artacak haberin olsun sürekli yürü dedi bana 😊 ve saat 2 gibi suyum patlatıldı ardından Nirvana’da olan sancılar başladı 😊 saat 4:10 da doğumum gerçekleşti 😊💕
Son iki saat bebeğimi sevmeyeceğim ondan nefret edeceğimi düşünüyordum çünkü sancılar cidden çok felaket idi💕😊 bebeğim doğduğu an kucağıma verdiler ve gözlerini açıp bana baktı ve nefesi burnuma değdi o an hayatım yeni başladı 😊 dikişsiz bir Doğum olacakken son anda bebeğimin omzu ile dışta iki dikişim oldu 😊💕 benim hikayem de bu😊💕 Haziran annesi olmayı bekleyip mayıs annesi oldum