tkrj19 yani bilmiyorum iyi araştırmak lazım mesela burda normal doğum yapan kaç anne idrar ya da kaka kaçırmış ilerleyen süreçte ? Evet geçmişte bebeğin oksijensiz kaldığı durumlar olmuş belki simdi de oluyordur ama binde bir belki çok daha düşük oranlarda. Allah kadına doğum yapma yetisi vermiş o kaslar esniyor illaki kendini toparlar. Bilmiyorum bu tarz kaygılarım olmadığı için çok da hakim değilim konuya ben 9 ay boyunca normal doğuma hazırlandim çünkü doğal olan olması gereken buydu ama birden suyum geldi sancı ve açılma yoktu nst de kalp atışları da düzgün çıkmayınca hemn Sezaryen oldum. Ben nasıl gelmek istediğini bebeğime bıraktım. Bekledim elimden geleni yaptım gerisi Allah a kaldı hayırlısı böyleymiş. Umarım siz de istediğiniz cevaplari bulursunuz. Ve sağ salim bebeğinize kavuşursunuz inşallah