Salandozlu Kızlar selam 9+3 deyim. 21 Ocak’ta ikili test için randevu verdi doktor, 12+2 olacak Allah nasip ederse sizce cinsiyet de öğrenebilir miyim? Siz ne zaman öğrendiniz?
Lraybrs Salandozlu Gösterirse bebiş görürsün canım. Ama değişebiliyor o haftalar da yanilabiliyor doktorlar. Arkadaşımın 13. Haftasında doktor %100 erkek dedi. 16. Haftasında kız dedi. Bana 18. Haftam da kıza benziyor gibi ama net değil dedi. 20. haftam bitiyor ben hâlâ öğrenemedim şahsen 😅
bky Salandozlu 12 haftalikken tahminde bulundu doktorum sonrasinda 16 da netleşti 🥰 ve 12 haftalikken söylediği cinsiyetimiz dogru çıktı
Alizade_16 Salandozlu ben öğrenmişdim 12.ci haftada, 17-ci hafatada daha da netleşdi kuzum yani bebek kendini gösterirse, doktorda iyi bi doktorsa öğrene bilirsin
Minikkus2021 Salandozlu Bence hiç sorma bile.16.haftayi bekle çünkü yanilma payi çok oluyo.Sonra hayal kırıklıği.
Beyzan Lraybrs doktor %100 erkek dediğinde siz de pipi gördünüz mü ben de 13+1 de ikili test sonucumu almaya gittim baktı bacak arasında uzun bir çıkıntı vardı bu pipisi dedi ben de gördüm ve pipi olduğuna emin oldum ama burda o kadar çok cinsiyeti değişen okudum ki korkmuyor değilim
Neseli5 Lraybrs bir doktor 12 de başka doktor 13 de baktı erkek yüksek ihtimal dedi yinede değişir mi bilmem yanılabilirler mi?
Lraybrs Beyzan benim değil canım, arkadaşımın:)) Ama arkadaşım Bizzat gördüm pipisini diyor. Maalesef o haftalar çok erken olduğu için kordon bağı ile karistirilabiliyormuş. 16. Haftasin da da kız olduğunu soylemis.
Oysul Beyzan o korku bebekler doğunca geçecek bence. 29+5 iz. Bu zamana kadar 4-5 farklı dr ultrason yaptı. 3 kez detayliya girdik hepsi erkek dedi ama hala arada anneme soruyorum. Anneeeeggg bebek oğlandır dimi değişmez diye 🤣🤣🤣 yaptığım aşırı saçma ama işte merak
Salandozlu Alizade_16 ay inşallah 😍sizinkinin cinsiyeti ney erkek gösteriyor diyorlar da acaba erkek mi sizin de
Beyzan Surprizbebek ahahah o da doğru da aşırı garanticiyim. Bir oğlum daha var erkek olunca çok sevindim arkadaş olacaklar diye 😂 başta kız istedim olmayınca üzüldüm artık kız olursa üzülürüm 😂 şaka bir yana Allah sağlık versin sağ salim kucağımiza alalım hem gülüyorum sonra da burda belki evlat sahibi olmak isteyen bir anneyi üzer miyim diye düşünüyorum Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah
mrvears Salandozlu evet olabilir erkekler daha erken gösteriyor sanırım ☺️ Allah’ın izniyle oğlum olacak
Surprizbebek Beyzan erkek yada kız istemek normal bişey benimde oğlum var eşim tarafta butun torunlar kız oğlum yanliz olmasin diye 2.bebişimide esimde bende oğlan istiyoruz mantıkla arkadaşi olsun cocukken evet oynayacak kizlada ama büyüyuncede yanliz olmasin düşünyorum ama kalbime sorsan kızdan yana)
T_nisaa Salandozlu ben öğrenemedim ama detaylı değil normal ultrason muayenesiydi zayen çok güvenilmiyor 100% demiyorsa doktor değişiyor çoğu cinsiyet kafa karışıklığı oluyor 😍
Kuzey61 Salandozlu 12+3 te bana erkek dedi. Yüzde 90 Pipisinide gösterdi 17 de 4 lü taramada kesinleşti erkek olduğu resimde verdi 🙈