Bende Megada Ayfer Özbeke gidiyorum suanlık cok memnunum 90 tl ücreti. Burcu aydın boyama harika bir doktor ancak randevh sıkıntısı cok fazla ve esenlerde detaylı bebek küvezi vs olmadığı için ayrıyetten oradaki baska doktorlarn hakkında pek bilgim olmadığı için doğım anında nöbetci doktor kimse o giriyor ona güvenemedm. Megaya geçiş yaptım. Megada eski calısanım🤗Duygu ışıl Gencer Nagihan hanımıda öneririm sizlere.ordaki coğu doktorun iyi olduğunu biliyorum🤗