Ya bende de yarım saate bir miydi saat başıöıydı neydi hatırlamıyorum geldi taktı idrarı boşaltıp geri çıkartıyordu bu 2 3 defa tekrarlandı artık dayanamadım bağırıyordm dr geldi çıkar artık sende yeter dedi hemşireye ve normal doğum yaptım bu nasıl oluyor peki😲 neden takıp bırakmadılar son ana kadar zaten 4 5 saat içinde doğum yaptım benimkide farklı heralde bu şekilde kimsenin başına gelmemiştir diye düşünüyorm🤷♀️