Lilo bende hamileliğimin ilk dönemlerinde ankara şhr hastnsine gidiyorm testlerimi orda tamamladm necati hançerlioğlu diğerlerine göre daha iyi ama oda gerekmedikçe bişey söylemiyor kendisine randevu bulmakta çok zor bana 2 li taramada düşükde olsa bebeğin sakat olma riski var dedi halbuki bu risk herkesde çıkıyomuş sormadan söylemiyo bile bende ilk hamileliğim olduğu için endişelendim haliyle sonra araştırdık zaten herkesde bu risk çıkıyomuş imkanınız varsa özele gidin derim