Ben 31deyim gecen hafta her gün kahvaltıdan sonra kusmaya başladım ilk aylarımda bir kez bile kusmamıştım, doktorum kan değerlerimi istedi tansiyon filan ölçüyordum zaten sürekli kanda da şükür bir şey çıkmadı bebek büyüdüğü için midene baskı yapıyordur dedi şimdi daha iyiyim ara sıra yine bulantı geliyor