Zenguzel umarim faydali olur canim. Bende 31 deyim yavastan hazirladim eksiklerimide tamamlayip bavulu kapatacam nasipse. Burdan hep acilan bu postta deneyimli annelerin listelerinden kendime liste yapmistim.
Bebek icin;
Dogumda hemsireye verilmesi icin bir kilitli posete *Havlu (bimden yedek olarak bornoz gibi olandan almistim belki ihtiyac olur diye koydum)
*3adet bez
*5li hastane cikisi
*Battaniye
*Zibin (5li hastane cikisinda zibin yoktu lazim olur diye koydum)
*Corap
Posetede hemsireye verilecek yazdim esimede soyledim. Gelelim digerlerine
*10 lu hastane cikisi (belki dogumhaneden odaya gecince degisir diye)
*İsimli tulum ve battaniye yaptirmistim.( Fotoğraf cekilirse diye)
*Yedek ikili takim, sapka, eldiven, corap, önlük koydum.
*Kundak battaniye ( cikista icine sarmak icin )
*Sicak su torbasi (burda görmüştüm elimde vardi koydum lazim olabilir diye)
*İslak mendil, havlu kağıt, bebek temizleme pamugu, alt acma, 15 adet bez, kolonya, maske, kirli poseti.
-Kendim icin;
*Önden düğmeli pijama takımı
*Gecelik
*Sabahlik
*Alt üst pijama ( bunu satin almadim bohcada alinan altili takimimi denedim denk geldi tertemizdi koydum)
*Çorap, yelek, ben depend almadim cevremde hic kullanan olmadi uzun pedler yeterli olur dediler hep (eger lazim olursa esim alir) gece pedlerinden aldim iki paket koydum cantaya. Evede stok yaptim.
*Yedek kiyafet (pantolon, kazak)
*Tac ve terlik yaptim kendime (foto cekirsek diye)
*Ekstra terlik koydum.
*Dis macunu, fircasi, makyaj malzemesi.
*Göğüs pedi, kremi. Ben simdilik bu sekilde yaptim daha eksilerim cikarsa tamamliyacam insallah 😇