Kızlar affınıza sığınarak soruyorum iç çamaşırımda bir ıslaklık var ama ter mi diye düşündürüyor çünkü sadece çamaşırım ıslak. Su gelince illa ki böyle foşurt diye mi gelir? Zaten doktor suyun biraz azalmış demişti sızdırıyor muyum napıyorum aklım durdu mantıklı düşünemiyorum. Değişik bir şey hissediliyor mu su gelirken mesela çünkü ben hiçbir şey hissetmedim oturuyordum. Karnımın altına bir sancı girdi ama ayağım üşüdü gazdır diye düşündüm tuvalete bir girdim şaşırdım. Kızım da hareket ediyor hıçkırıyor falan beynim durdu neyi nasıl düşüneceğimi şaşırdım help me