Kızlar doğum fiytları çok yüksek ben şimdi reyapa meryem hanıma gidiyorum buraları pek fazlada bilmiyorum yeni taşındık nereye sorsak 2000 tlden fazla devlet hastanesindede doğum yapmak istemiyorum ama bu gidişle devlette doğum yapıcam buralarda devlette doğum yapan yada daha uygun fiyatlı hastane tavsiyesi olanlar yazabilirmi