ftmaadgzl Kızıma hatıra kalması için hastane çıkışı yaptıracağım isimli baskı olanlardan ama tam set değil sadece tulum şapka eldiven olacak bildiğiniz uygun güvenilir sayfalar varmı
haziranin25i ftmaadgzl butik bebecik öneririm görümcem ordan yaptırdı çok memnun kaldı. Ben İnternette gezinirken bulduğum çikolata atölyesi diye sayfadan aldım gayet güzel geldi ürünleri
roserosey ftmaadgzl Anne kalbi elimde sayfasından yaptırmayın da hangi sayfa olursa olsun 🙈 1.5 ay sonra siparişim yollandı ve kendimi paraladım asla ulaşılamıyor kendilerine göya fenomenler kefil olup reklamlarını yapmışlardı .
Umay05 Henüz yaptırmadım ama burdan yaptırmayı düşünüyorum bir göz at istersen https://instagram.com/kar_bebe?igshid=8or8jrszx7ob
Elif_Celik Instagram’da serminin nakış dünyası sayfasını tavsiye ederim. 3 arkadaş hamile kaldık üçümüz de oraya yaptırdık çok güzeldi. Arkadaşlarım kullandılar yıkadılar bir sıkıntı olmadı. Kalıpları da güzel bir arkadaşımın bebeği 4200 doğdu ilk zamandan giydirdi diğeri 2500 doğdu şimdi 3 kg o da giydiriyor şuanda 😊https://instagram.com/serminin_nakisdunyasii?igshid=hvdc0hmmxb05