Qnne123 Ahh canimm çok yeni hamileymişsin çok normal hissetmemen. 😍 Dua ette bulantın, koku hassasiyetin asla olmasın da prenses gibi hamilelik gecir inşallah. Bende 6. Haftaya kadar kendimi hamile hissetmiyorum hiç birşeyim yok derdim. 7. Hafta da bulantı ve koku hassasiyeti bir başladı. Günde 5 kez istifra ediyordum hastane de yattım. 20. Hafta bitiyor hala ara ara istifra ediyorum. Bebiş ben burdayım hisset dedi resmen iliklerime kadar varlığını hissettim sonra😅 inşallah bir belirti yaşamadan mis gibi hamilelik yaşar bebişi kucağına sağlıkla alırsın 🐥