Kızlar selam ben 5.5 haftalıkken kahverengi lekelenmem oldu progestan kullanıyorum hala 1 hafta kadar sürdü suan 7.2 haftalık oldum bu süre içinde tuvalet hariç hiç kalkmadım allah’a şükür suan kanamam yok en azından kendimi yormadan bulaşık falan evimi toplasam olur mu doktorum bebek sağlıklı dedi en son kanama alanı yok dedi ne yapayım kafam cok karışık