Nurcaa evet benim çevremdekiler de kırkı çıkana kadar tulum hastane çıkışı giydirebilirsin hatta kırkı çıkmadan zıbın ve alt pijamaya geçersin. Sonrasında sadece zıbın müslin battaniye olur dediler. Bende 2 tane 10 lu 2 tane 5 Li hastane çıkışı aldım. Ama daha almalı mıyım yoksa zıbın mı almalıyım bilmiyorum aklım çok karışık. Ben eve bir süre kimseyi almamayı düşündüğüm için hediyelere güvenemiyorum açıkçası.