Belim kopacak gibi ağrıyor adet sancısı gibi vajinamda da ağrı var ayakta durmaya dayanamadı şuan yatıyorum çünkü ayakta alt kısım feci ağrıyor hele belim daha beter bacaklarıma vuruyo uyuşuyo sanki yatarkende beldeki ağrı 5 10dk ya bir geliyo geçiyo doğum sancısı böyle bişey mi 😭 36+4 üm doğum için daha erken diye hastaneyede gştmk istemiyorum😓