1Prens1Prensesmom Kızlar sabahtır belim ve kaşıklarım agriyo hareket ettikçe kasiklarimdaki ağrı artıyo sanki alttan çıkacak gibi birden irkilme oluyo vurdukça oda canimi yakıyo bugün de doktorlar var mı bilmiyorum ne yapacam yardım edin
Mutlubirannee 1Prens1Prensesmom Ayy bende 36+4 postu görünce heyecanlandım😅 sabah hafif adet olcak gibi sancım vardı ama şuan geçti. İyice kontrol et sancıları 5 dk bir olursa git. Nöbetçi doktor vardır tabiki
1Prens1Prensesmom Mutlubirannee yatiyom olmuyo yürüyorum olmuyo valla bilemedim 2. Dogumum zorunlu sezeryan olduğu için gitsem diyorum