EsmamM18 12 haftalık hamileyim. Bugüne kadar hiç akıntım yoktu. Afedersiniz selpağa 1 cm kadar kahverengi sümük kıvamın da akıntım geldi. Kanamam falan da yok. Bu normal mi ? Şimdiden teşekkürler.