Merhabalaaar 🙂 Bende sizlerle dogum hikayemi paylasmak istiyorum ☺ Hamileligim gayet güzel gidiyordu nerdeyse hic hamile degilmisim gibiydim 9 ay boyunca , doktorumla 38+5 e esimin dogum gunune sezeryan tarihini kararlastirmistik , bu tamamen benim kendi tercihimdi normal dogumdan asiri derece korkuyodm cunku . Gunlerden birgun 36+3 de rutin kontrole gittigmde doktoruma cok akintim oldugunu soyledim ama su gibi bi akintiydi oda bazi testler yapmak istedi nstye bagladi sancim yoktu ama gelgelelim tansiyonum 14/9 du. Doktorum bu tansiyonumda biraz endiselendi acikcasi. Testler yapildiktan sonra bana gelen akintinin bebegin suyumu yoksa kendi akintim oldugunu anlamak icin ped verdi ve gece camasirimi yapistirip yarin sabah erkenden pedi alip hastaneye gelmemi soyledi . Soyledigi gibi yaptim ve sabah hastaneye gittik esimle . Doktorum amelytta oldugu icin beklemem gerekiyordu esime sen ise don ben taksiye atlar eve donerim dedim oda gitti ☺ Artik doktorum gelmisti pede baktiginda " Aa senin suyun geliyo " dedi ben sok 😲 Emin olmak icin eczaneden Amnisure testi alip gelmemi soyledi bu sirada esimi aradim oda 10 dk icinde hemen yanima geldi. Testi aldim doktor testi yaptiginda evet kesin suyun geliyo yatisini yapyorum dedi bu arada cati muayenesi yapti 2 cm acikligim vardi. Bianda noldu anlamadim doktorum Selincim ben seni normal dogum yaptirmak istiyorum catin haznen buna cok musait gel deneyelim dedi ama ben cok cok korkuyodum normal dogumdan esini cagir bi karar verelim dedi. Esimi cagirdim oda bebegim ve esim icin hangisi saglikliysa o olsun dedi doktora , bana baktiginda ise yapabilirsin ben sana guveniyorum dedi bende kabul ettim hemen 😬 Hemen eve gittik hastane cantami ve eltimi yanimi alp hastaneye donduk yatisim yapildi . Bu arada ben gurbete gelin geldim annem malesef ki asil sezeryan gununde 1 hafta oncesne almisti biletini ne bilelim bizim oglan erkenci 😁 Yatisim yapildiginda saat 6 gibi flndi sadece lagman ve ciger gelistirici enfeksiyon icin igneler yapiliyordu . Saat 22.00 gibi doktorm geldi ve sabah saat 06.00 da en yuksek dozda suni sanci vermeye baslicz dedi. Tabii o gece guzel gule oynaya gecti , sabah oldu esim yanima geldi suni sanciyi coktan vermeye baslamislardi bile Allahmm o nasil bi sancidir adet sancisi falan filan hepsi hikaye geldi o an bana bagirmiyorum ama kivranmaktanda duramiyorum saat oglen 12 oldugunda acilmam 6 cm ulasmisti . Doktorum geldi tekrar bi muayene etti ve bebegimin seviyesinin alcalmadigini soyledi bana kivrandikca nst nin kaydigini ve bebegin hareketlerini kontrol edemedigini dile getirdi ama ne mumkun yerimde duramiyorum. Bana bebek asagiya insin diye bi igne yapti doktorum ve ne yazikki 5 dk icinde bebegim tamamen kendini yukariya itti artik sancidan belim kitlenmis durumdaydi resmen. Doktor acil sezeryana aldi beni o an sanki dünyayi bana verdiler . Sezeryana alindim maskeyle genel uyuttular 12.10 da amelyata girdim 12.48 de bebegim dunyaya geldi hemen babasina teslim edildi cok sukur sapasaglam 😊 Bebegimden 15 20 dk sonra bende odama alindim ve hemen ayildim ayaga kaldirdiklarinda hemen yuruyebildim sezeryan olduguma sukrettim bi nevi. Ben asiri derecede memnun kaldim yasadiklarimi ruyamda gorsem asla ama asla normal doguma yeltenmezdim bile evime geldim hic yatmadim bebegimle rahatca ilglendim hatta 3. Gun eve gelenlere kendim agirladim diyebilirim. Bünyeden bünyeye fark ediyor belliki. Biraz uzun oldu ama demem o ki Sezeryan aslnda hicte korkunc bi dogum sekli degil eger kendinize normal dogumda cesaret edemiyorsaniz bosuna o kadar eziyet cekmeyin derim 😊