Baby06 tecrübeli değilim ama, martta ince battaniyelik olmaz diye düşünüyorum. Hangi şehirde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama benimde Nisan da doğum kalın battaniye alacağım hastane cıkışına . Anne karnını sıcacık ilk zamanlar üşüme ve gaz problemlerinden ötürü çevremde hep sarıp sarmalıyorlar …