ysule 36+1 deyim hala yanıyor midem hala yanıyor. Gaviscon içiyorum anca öyle rahatlıyorum. Yoksa uyuyamıyorum gece falan.
Edayekta Panthec sabahlari ac karnina iciyorum asiri siskinlik mide yanmasi hepsini gecirdi cok sukur dr yazdi