Kızlar nst de sancım 75 çıktı ne zaman dogum başlar sizce?
100 üzeri başlar diye biliyorum ama düzenliyse sancınız ilerler zaten
Kaç haftaliksiniz bı de siz bişey hissetmiyo musunuz 🥴
Kızlar nasıl anlıyorsunuz nerde yazıyor o sancı