savmerve Merhaba kızlar ben 11. Haftamdayım, cinsiyetini aşırı merak ediyorum🥰 Haftaya kontrol var, siz kaçıncı haftanızda öğrenmiştiniz
minnakmina savmerve ilk kızımı 12+4 günlükken ikinci kızımı 20 haftalıkken ögrendim tamamen bebegin pozisyonuna ve doktorun tecrübesine baglı
Gif 15+5 de öğrendik bir hafta kadar önce.Doktor %60 ihtimalle kız dedi kesinleştirmek için ordan başka bi hastaneye başka bi doktora gittik o da %99 kız dedi.Hepimiz hayırla kucağımıza alalım inşallah.🤲🏻🥰❤️