lhanMerveGler canım doğurduğum anaaaa kadar telli destekli 85 no sütyen taktım çünkü başka türlü rahat edemiyorum yapamıyorum diğer sütyenler ile😂 doğurdum hamdolsun sütüm De geldi 💕 şuan emzirme atleti kullanıyorum henüz sütüm iyice artsın sıkıştırmamak için😊 sütyeni değişmedim emzirme atletleri ile şuan bi süre devam edeceğim 😊