Sedaatmaca 18+1 deyim kasık ağrılarım var sağ kasığım özellikle sizde de oluyo mu kasık ağrıları yada oldu mu ?
benimoykum Haftadayim benim de oluyor aynı şekilde sağ bacagimda ve kalcamda daha çok 3. Aydan sonra olmaya başladı sanırım ama gebeliklerde normalmis çoğusunda oluyor geçen gece uyurken kramp girdi bacağıma ksaigimdan resmen arttı benim zaman geçtikçe artmaz sizinde inşallah 🤗
Sedaatmaca benimoykum ya doktora her gittiğimde kanamanız yoksa kasık ağrısından korkmayın diyo ama ciddi ciddi kıvrandırıyo beni ağrı Özellikle tuvalete girip çıktıktan sonra idrarda yanmam yok enfeksiyon falan mı acAba desem oda değil