Merhaba kızlar, pazartesi allah nasip ederse sezeryana giriyorum ve oğlumu kucağıma alıcam 🤲🏻 İkinci doğumum bir oğlum daha var tecrübesiz değilim ama ne de olsa insan korkuyor bi terslik olur mu küveze girer mi aksi bişey olursa diye aklına neler neler gelmiyor insanın sizler de de öyle mi yoksa tek evham kaygı yapan ben miyim benim için bi ayetel kürsi okur musunuz herşey yolunda ilerler inşallah hepinizde dua bekliyorum allah hepimize sağ Salim kavuşmayı nasip etsin 🥰