Bende şehir hastanesine gidiyorum doktor lar gayet iyi kan verdim salı günü 13 ocakta gidecem sonuçlar icn ama.randevu alıp öyle gidiyorsun sürekli farklı doktor veriyorlar 36 hafta ve üzeri benim artık mehmet çınar bey oda bakıyor gebe takip.5 oda çok güzel ilgilendi sorduğum sorulara cevap verdi çok memnun kaldım