aylin08166 Merhaba arkadaşlar 4.5 aylık hamileyim bugün keseyi gördüm çok şükür ama kan pıhtılaşmasıda görüldü ve kan sulandırıcı iğne oldun progestan ilacına başlayacağım sizinde başınıza geldimi endişelenmelimiyim
Pelinbyrktrlr aylin08166 Çok şükür ki fark edilmiş bu zamana kadar sağlıkla gelmiş bebişiniz😊 Ben de kullanıyorum iğne aspirin ve progestan bebeğe giden damarlardaki pıhtıyı engelliyor.. İçini rahat olsun endişelenmeyin bundan sonra daha iyi olur bebeğiniz için
aylin08166 Pelinbyrktrlr iğne 1 kere yaptırdı birdaha yaptır falan demedi 🤔 progestan kullan dedi beslenmene dikkat et dedi siz her gün mü iğne olmıştınuz
aylin08166 Safisss iğne bir kere yaptırdı birdaha yaptır demedi progestan ilaç verdi bir vajinadan bir ağızdan olarak
halitefe aylin08166 pıhtılaşma varsa her gün iğne yapılması lazım canım her gün aynı saat dakikada hatta 24 saat etkili o iğne
Ylmzbsra Pelinbyrktrlr ilk vurdugumda canim çok yaniyo göbekten yapıyorum 4 yıldır olmamıştı bebeğimiz pıhtı çıkınca mecbur coraspirin balık yağı folik asit progestan gına geldi artık😬😂
halitefe aylin08166 kan pıhtılaşmasıysa eğer bu iğnelerin düzenli kullanılması lazım ama başka bişey miydi acaba yapılan iğne neydi
halitefe aylin08166 işte bilemedim ama ben sürekli kullanıyorum onu genetik test yapılmıştı öyle anlaşılmıştı daha önce bebeğimi kaybedince seninkini çözemedim ama neden bir defa belki genetik olmadığı anlık olduğu içindir