Mrveykt Biz 31+1 haftasındayız..🥰 daha yeni Kahlvalti yaparken birden bıçak saplanmış gibi karnıma sancı girdi.. 😩Bir dakika felan sürdü zor nefes aldım.. Acaba doğum sancısı miydi? Bilen varmi? 🤔
Ahsennurrrr Mrveykt yalancı doğum sancisidir büyük ihtimalle canım bu haftalarda rahim hazirlik halime geliyor doğuma egerki bu ağrılar sancılar düzenli olarak olur ise doğum sancisidir
Eavsar Mrveykt benimde 29. Haftada basladi karnimdaki sancilar zaman zaman gidiyor pozisyon degistirdiginde oturup kalktiginda felan geciyorsa yalanci sanciymis bide agri siddetlenerek devam etmiyorsa ayni seviyede girip cikiyorsa sıkıntı yokmus bana gunda 10-15kez girdigi oluyordu
NurTekmile Mrveykt yalancı sancılar bunlar canım dogum sancısı diyebilmek icin her 7 dakika da bir sancı gelmesi gerek
Ahsennurrrr Mrveykt bakalım canım sen gene temkinli dur eğer sıklaşirsa sancılar aradı zaman tut mutlaka
Mrveykt Arvensmom kullaniyorum canim. Yeni başladım. Ayağıma kramp giriyordu şimdi içtikten sonra azaldi😊