Bende galiba çatlak var,kan ilacından dolayı kabızlık da oluyor ve bazen çok canım yanarak yapıyorum tuvaletimi. Geçenlerde kanadı korktum hatta eşimi çağırdım, o gün küçük tuvalet için ıkınınca bile kanadı ama bebekle ilgili yerden gelmesinden emin olunca ekstra birşey yapmadım. Yalnız kuru kayısı yemeye başladım hergün sıkıntı kesildi şimdilik 😀