11+1 haftalık hamileyim ve son bir haftadır sürekli karın ağrısı çekiyorum sabaha yakın uykumdan uyandıracak şekilde ağrılar bu durum normal mi bu şekilde ağrı çeken başka anne adayları da var mı İnternetten okudugumda ilk aylarda bu durumun normal oldugu yazıyordu fakat bi anda şiddetlenmesi endişelenmeme sebep oldu.
Yardımcı olursanız sevinirim.