Hanımlar öncelikle selamlar. Hepinizin yeni yılının sağlık ve mutluluk getirmesini diliyorum. Ben 11 haftalık hamileyim bir takım sıkıntılar yaşadık tam anlamıyla bir doktor edinemedik. İlk 2 muayenede Medicana’da Narin Türkmen’e gittik. Fakat benim değerlerim normal hiçbir sıkıntım olamamasına rağmen bana Progentan kullandırdı. Neyse ben şuanda maddi durumunda etkisiyle devlete gitmeye karar verdim. Meram Tıp da Hasan bey var en son ona gittik ama çok memnun kalmadım çünkü neredeyse bir buçuk aydın değerlerime bakılmıyor sadece ultrason baktı ve hızlıca yolcu etti 12. Haftada gel ikili tarama için dedi. Ben çok kararsızım bana bir öneride bulunun ne olur 😒